-->

mandag 29. november 2010

Jeg, en heldig vinner

Jeg har vært med på mange giveaways her i blogglandia. Har vunnet en gang før, men nå  vant jeg to premier på rappen!

Denne søte pakken har jeg fått fra  http://fjellsnella.blogspot.com/


Premien har hun laget selv. Kjempefine papirstjerner i sølv og lilla.
De skal bli en del av adventspynten her hjemme. 


Også vant jeg en morsom premie hos http://miesmirakler.blogspot.com/

En grønn gummivase fra Menu.


Den kan brettes inn i seg selv og få form som en lav bolle. Den grønne fargen passer perfekt her hos oss.
(Bildet er ikke tatt av meg. Det er fra Menu's offisielle hjemmeside.)

Tusen takk for de fine premiene!

11 kommentarer:

  1. Så Gøy at du vant:-)Og så mye fint.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Grattis. Så heldig!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  3. Grattis.
    Moro å vinne da.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Så gøy å se vasen her på bloggen din, den var veldig grei å sende i posten siden den ikke var knuselig :D Hyggelig at den passer inn hos dere, den vil nok trives godt i sitt nye hjem :) *♥*

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flott premier.
    Ha en fin dag.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Hei.Gratulerer med kjempe fine premier.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Så fint at pakken kom hel fram :-) Takk for at du blogget om meg.
    Ha en deilig advent.

    SvarSlett
  8. Hei igjen.Har noe på bloggen min.Ser ut som om du har riktig vinnerlykke.Send meg addressen din bodilcu@hotmail.com Masse klemmer fra Bodil.

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med flotte premier.
    Ønsker deg fine adventsdager.
    Klem Mio

    SvarSlett
  10. Så flotte og artige gaver du har vunnet. Heldige deg! Koselig å høre at du også skal sende julekort. Har tittet litt rundt her hos deg, og du lager vakre og flotte kort! En liten skatt faktisk!! God desember og kos deg masse.

    SvarSlett