-->

fredag 5. november 2010

Dekorerte lys

 Lucky me! Disse fine smykkene har jeg fått av en venninne. Hun lurte på om det var noe jeg kunne bruke til mine hobbyprosjekter. Jaaa!

Kjempefine til å dekorere lys med.


Av to stive strassøredobber har jeg laget et kors. Brakk den ene litt kortere, og fjernet en stein og litt metall på den lange biten før jeg limte den korte fast på tvers. På lysene har jeg brukt hobbystempel med tekst, og en serviett med sort/hvitt motiv som jeg har smeltet inn i lyset. Øredobben med blomstene har jeg brukt som den er.
(klikk på bildene for å få dem større dersom du vil se detaljer)





På disse lysene har jeg brukt litt jeg hadde liggende fra før og litt av det jeg fikk i gave. Dekorert med servietter, noteark, bånd og strass.


Lysene er vel egentlig mest til pynt, og mye av pynten  bør i allefall fjernes dersom de skal tennes.  Vet at mange av de dekorerte lysene jeg har gitt vekk før, aldri har blitt tent, men blir brukt mer som en dekorasjon.

Ha en herlig fredag!

9 kommentarer:

  1. Åååå så nydelige de lysene ble da! Så kreativ du er! Ha en strålende fredag!
    klem

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe nydelig lys.Kjekt å ha gode venninder.Dem ble nydelig,vakker.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Så smart måte du laget det korset på! Fine lys :)

    SvarSlett
  4. Nydelig og originalt. Kjempefine!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  5. Kjempe fine,
    så heldig du var som fikk smykkene!
    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du ville bli med på giveaway'en min. Det var hyggelig.
    Så nydelig du har dekortert lysene.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  7. Nydelige lys! Nesten sakrale.Et vakkert blikkfang hele året.

    SvarSlett
  8. Så nydelig da,du har virkelig
    god fantasi og er superflink
    i alt du gjør. Alltid koselig
    å besøke bloggen din. :))
    Ha en flott dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Så nydelige lys! Du er kreativ og kjempeflnk :)

    Ha en nydelig tirsdag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett