-->

søndag 21. november 2010

Blondebonanza

En hel søndag uten planer. Hele formiddagen har jeg sittet og laget kort.
Og det er fortsatt blonder som står i fokus her. Dette er gardinen fra loppis som jeg har brukt til å lage fler kort av. Jeg synes denne blonden er virkelig vakker. Heldigvis er gardinen 3 meter lang så her er det nok å ta av til både kort og andre prosjekter.



Her hengt over baderomsdøren for at du skal få et inntrykk av størrelsen.


Har laget 5 kort av denne i dag, alle i forskjellige farger, men med samme blondemønster.









Oppdatert: Alle solgt
 
Og så er det over til symaskinen. Har noen julestrømper som venter på å bli ferdige.
Og i kveld blir det bloggrunde.

Ha en god søndag!

9 kommentarer:

  1. Så nydelige kort du har laget. Utrolig smart å bruke gardinen til det da, det hadde jeg aldri tenkt på *♥*

    SvarSlett
  2. Så fine kort :) Virkelig lurt!!!
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Du lager så utrolig fine kort. Artig med gjennbruk selv på kort :)

    SvarSlett
  4. Så herlig blogg du har, både papir og søm! Helt etter mitt hjerte! Nydelige og originale kort du har laget, de likte jeg kjempegodt!

    SvarSlett
  5. Nydelig gardin og så nydelige kort du har laget.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  6. Så kreativ du har vært.
    Nydelig kort.
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. ååå så nydelige kort du har laget, vakkert med blonde, kos deg masse på en tirsdag å.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Hei.Bare kjempe nydelig.Kan jeg få hærme med heklede roser fra en gammel hekle duk.Fikk et hint.Hvis du da ikke blir lei deg.KJEMPE NYDELIG.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  9. Fikk sikret meg det aller siste blonde-kortet på julemessen. Hurra.

    SvarSlett