-->

onsdag 18. mai 2011

Oppgradering av hobbyrommet

Samboeren og jeg deler dette kontoret/hobbyrommet, så det var på tide med en omorganisering.
Jeg er en liten hamster, og det har blitt for lite lagringsplass til alt.
 På den ene veggen sto et  Anaboda klesskap fra Ikea til pentøy og vesker, og ved siden av en åpen bokhylle til stoffer og sytilbehør. 
Nå har vi fått opp et stort garderobeskap. 2 moduler av 1 meter bredde hver. "All mine!"



I øverste del har jeg satt inn 3 hyller. Jeg har kledd skoesker med tapet og gavepapir for oppbevaring av bånd og blonder.
Bånd på ruller  og store knapper i gjennomsiktige plastbokser. Andre knapper i to store Norgesglass. Veldig praktisk og oversiktlig.



I nederste del av det ene skapet har jeg lagt inn de største stoffstykkene, og hobbybøker. Kjekt å få sortert stoffene. Nå er det lettere få oversikt over hva som matcher også.


Forstatt klær i den andre modulen. Siden døren fra gangen  går innover, er det upraktisk med dører på skapet. Mulig jeg må henge en persienne eller gardin foran for å unngå for mye støv der inne.
På veggen er et bladstativ som jeg bruker til å ha servietter i.På døra henger en pose med gavepapir.


Og en liten detalj fra skrivebordet på andre siden av rommet.
En trekoffert med malersaker, en inspirasjonstavle laget av et lerret, og en trådhylle som ikke inneholder en eneste trådsnelle for øyeblikket.


Godt jeg har tatt bilde av herligheten nå mens det er ryddig. Har en følelse av at det ikke varer evig.... :-)

7 kommentarer:

  1. Så artig det var å se hobby rommet ditt:-)Syns det var ett fint system du har laget deg.Flotte de eskene :-)

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Godt å se et ryddig hobbyrom... prøver å få system her, men det er ikke lett!
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  3. Så deilig med litt ordning og reda! Kjempefint hobbyrom du har. De eskene du har trukket om var skikkelig lekre må jeg si!
    Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Veldig kjekt med litt orden i sakene...*smiler*...
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  5. Koselig tekst til bildene, som vanlig.

    Og rommet er uigjenkjennelig, grattis med vellykket makeover. Riktig fint, ble det.

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  6. Hei.Så fint det ble.Kjempe kjekt å ha et hobbyrom.Tusen takk for titten.Ofte jeg må rydde på hobbyrommet mitt jeg også.Blir fort rotete.Ikke flink å legge tilbake.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Ååå så hærlig å se sånn en orden! Nå ble jeg inspirert til å ta et skippertak på mitt hobbyrom også! Jeg rydder og rydder og roter og roter....og sånn går nå dagan :) Et skikkelig skap hadde vært tingen!
    Eskene dine ble helt skjønne! Er det Pip-tapet du har brukt?
    Ha en fin helg-
    hilsen Sissel

    SvarSlett