-->

torsdag 9. september 2010

Støvlestøtter av lapper

Denne gangen er støvelstøttene litt annerledes. Vanligvis lager jeg dem av et stykke stoff. Denne gangen er de laget av lapper som er rester fra lappeteppene og putene jeg lagde tidligere. Da laget jeg et teppe i blått, og et i brunt.
Her har jeg blandet de blå og de brune lappene.




Vanligvis bruker jeg to like knapper på toppen. Disse hadde jeg bare en av hver av, men synes det ble bra til akkurat denne.

Det blir veldig snart giveaway hos meg. Da blir premien et par støvlestøtter. Er under arbeid...

Ha en flott dag!

4 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine.Nydelig stoff og farger.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Synes de ble kjempefine.
    Ønsker deg en fin torsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Flotte støvleholdere dette her. :) nydelig dekorerte fyrstikkesker også. Flink du. Merethe

    SvarSlett