-->

søndag 19. september 2010

Noen nye kort

Koser meg veldig med å lage kort for tiden, og litt annerledes enn de jeg vanligvis lager. Forandring fryder!

Dette kortet har en liten  konvolutt på forsiden.
Bakgrunnen er papir kuttet i forskjellige bredder.


Når man lukker opp er det et lite kort inni med sommerfugl på.



Skikkelig jentete kort med sko og veske i metall, gummiert blondebånd, perler og papirblomst.


"Beautiful baby"  i gult,orange og lilla.



Kort med papirblomster og gummiert blonde passer til nesten hver gang du trenger et kort.

"Mr & Mrs" kortet passer fint til en bryllupsdag.
Det meste av pynten til disse kortene har jeg funnet på Nille.


Og så må jeg jo vise den fine notatblokken jeg var så heldig å vinne i "Kort og Søm"'s giveaway! Kikk innom hennes blogg for å se alt det fine hun lager:


God søndag!

3 kommentarer:

  1. Nydelige korter du har laget.
    Ønsker deg fine høstdager.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Så kreative og fine kort du har laget :O)

    Ha en fin kreativ uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Så stilige og fargesprakende kort du lager! :)
    Likte ekstra godt "jentekortet"! :)

    SvarSlett