-->

lørdag 4. september 2010

Sesongens første loppemarked

Juppi. Loppesesongen er i gang, og i dag har jeg vært på mitt første på Østensjø skole. Det var masse mennesker og lang kø for  for å slippe inn. Da portene åpnet løp folk av gårde i full firsprang uten hensyn til andre for å komme til godbitene først. Jøje meg....

Selv gikk jeg rett til stedet der de hadde bøker og bilder. Det var mange som håpet å gjøre et kupp blandt bildene, men disse to fikk jeg sikret meg.



Bildet heter "Haust ved Jøkulinn" og jeg ga 50.- for det.
Dette er bare en reproduksjon, men er signert av Sjøfn Har som er en islandsk dame.
Med passepartout måler det 34x24 cm.


Kattebildet var det også en annen dame som var veldig interessert i. Hun var slett ikke villig til å gi den prisen som damen på loppiset ville ha, og dermed ble det mitt for 300.-
Supert for meg som er så glad i katter.
.  
Det heter "En drømmer på sofaen" og er laget av Bea Ritter.Hun lager bare kattebilder.
Med ramme måler bildet 58x43 cm.


Det ble ikke mer handel på meg i dag. Med så mye mennesker som trengte seg frem bestemte jeg meg for at dette fikk bli dagens kupp og vendte nesa hjem.

Ønsker deg en herlig lørdag!

2 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine.Nydelig,vakker.Koselig med loppemarked.Er bare på loppis i ny å ned.Har så mye gammlt hjem.Men mye fint å rimelig kan få tak i.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Nydelig bilder du hadde kjøpt.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett