-->

torsdag 20. mai 2010

- Og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra...

Støvelstøtter er nyttige enten det er sommer eller vinter. Enten støvlene står på loftet eller i gangen. Forrige uke leverte jeg 3  par til  en dame som har kjøpt støtter av  meg tidligere. Det var søsteren hennes som ville ha denne gangen. Kjempeartig at "ryktet går". Og jeg er i gang med flere...
Disse støttene har en litt mer sommerlig vri. Lyseblå i bunnen med røde og rosa roser.

2 par av disse er lagt ut i nettbutikken. Begge har rosa knapper.


Neste høst får jeg visst investere i et par nye støvletter. Disse begynner å få "fotform" fasong. Merkelig hvor avslørende bilder er. Klipp, klipp.... :-)



"Det vil hun sikkert ha
 Da blir hun sikkert glad
og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra"
                                                                                                         " Alf Prøysen"

4 kommentarer:

  1. Herre jemeni kor flott!!! Utrulig lekkert!!! Du er jo kjempeflink :)))

    Nå har jeg linka nettbutikken din og bloggen din oxså innpå lista mi :)) Bare hyggelig det vettu ♥

    Ha en herlig dag i morra :o))

    Klem :))

    SvarSlett
  2. Herlige støvlettholdere! De er utrolig ssøte. Lliker det sommerlige stoffet, og de romantise knappene.

    SvarSlett
  3. hei.
    åå så fine støvlettholdere.
    flink du er ja,moro med forskjellig mønster,da har ingen like.
    ønsker deg en herlig pinse helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så stilige :o)
    Misundelig. Har lenge hatt lyst til å sy meg noen selv.
    Ha en fin langhelg.
    Klem Connie

    SvarSlett