-->

mandag 17. mai 2010

Duften av Provence

Håper du har hatt en hyggelig 17.mai feiring! Her har det også blitt tid til å sy litt i kveld.
Endelig har jeg fått tak i tørket lavendel igjen. Snille svigerinnen i England sendte meg en stor pose, og jeg passet på å kjøpe litt da jeg var i Roskilde. Så her kommer det til å bli sydd noen lavendelputer fremover.
Legger disse ut i nettbutikken i morgen.
Oppdatert: Begge lavendelputene er nå solgt.











Denne slitte benken har stått på verandaen hos mine foreldre i lang tid. De liker bedre moderne ting og var glad for å kunne gi den bort. Den passer supert på balkongen her hos oss.

3 kommentarer:

  1. hei på deg.
    åå så nydelige poser du har laget,kjenner duften helt hit..
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei ♥

    Gud så kreativ du er da :o)))) Kjempeflink og veldig flott ♥

    Bloggen din var flott , og jeg ser du har nettbutikk , jeg kan godt linke den under nettbutikkar på bloggen min vis du vil det? (jeg venter på tilbakemld) før jeg eventuelt gjør det :)

    Kjempekoselig at du vil delta på min give away ♥

    Ha en herlig dag :)))

    SvarSlett