-->

tirsdag 8. september 2009

Helgens loppekjøp

Loppemarkedsesongen er igang for fullt.
Søndag fikk jeg tatt meg en tur på Østensjø skole for å ta en titt. Mye lopper, men fant ikke så mye jeg skulle ha allikevel. Noe av det beste hadde nok forsvunnet lørdag.


Bildet ville mannen ha 75.- for. Det synes jeg var for mye og fikk det til slutt for 50.- Her skal bildet ut, for det fenger meg ikke. Det er rammen som er selve kjøpet, og den skal males.
Kan bli fin både i sølv, sort eller hvit.
2 Norgesglass og 5 herreskjorter ble med hjem også.

Skjortene er i myk bomullsblandig og skal bli et lappeteppe i landlig stil. De er nå vasket på 60 grader og er klare til stryking og klipping. Synes jeg var heldig som fant skjorter som matchet såpass godt sammen.


Neste helg er det nye loppemarkeder og nye muligheter igjen! Må i allefall ut og kikke....

Husk at du fortsatt kan melde deg til konkurransen nedenfor! Det blir trekning på lørdag.


Ønsker deg en fin uke!

5 kommentarer:

  1. Så flotte funn! Jeg tror jeg hadde gått for en kvit ramme med sølv i detaljene. Tror kvit og sølv kominasjonen blir kjempe fin. Men så spørs det vel litt hvor den skal stå, og om det passer inn.

    SvarSlett
  2. Liftgardinen hadde hun kjøpt hos Princess. Den er utrolig flott i virkeligheten, men jeg syns den var en smule dyr, selv om kvaliteten virker utrolig god. Og den er veldig flott sydd.

    SvarSlett
  3. Det er gøy med loppemarked :) Og ekstra artig er det når mankommer hjem med noe man er fornøyd med!

    Ønsker deg en fin torsdag. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Hei.Så mye fint du fikk tak i på loppis.Jeg er på loppis av og til.Men vi har så mye gammelt her på gården så det blir ikke så ofte att jeg går.Håper att du finner noe fint i helga på loppis.Ha en riktig fin Torsdag.Bodil

    SvarSlett
  5. Hei. Tusen takk for hilsen i bloggen min. Kjempekoselig.
    Nå har jeg fått lagt til fjølgere også. He he
    Utrolig mye fint og inspirerende i bloggen din også. Har kan jeg hente mye ideer, da du driver med så mye forskjellig. Elsker å sy jeg også, men for tiden går det bare i korting..
    En fin helg til deg også.

    SvarSlett