-->

torsdag 13. august 2009

Containerfunn

I dag gikk jeg ned til containeren ute for å kaste litt rusk og rask.
Containeren tømmes hver uke og blir fort full. Jeg har ofte tenkt på hvilke skatter som kan gjemme seg der, for folk kaster så mye som andre kan ha glede av. Det har blitt med tanken. Jeg er ikke typen til å gå ned å "snoke". Men i dag var det min tur!
Der! På toppen av lasset lå denne hylla. Den er nesten 90 cm lang.Vaktmesteren stod tilfeldigvis like ved, så jeg spurte pent om jeg kunne få ta den. "Ja, jøje meg." Som sagt, så gjort. Og nå står den på verandaen og venter på litt pussing og maling. Tror den kan bli fin. Mest sannsynlig blir den hvit.
Ser den for meg enten på veggen i spisestua, eller på soverommet med bøker og annet småtteri i.


Nytt bilde kommer når den blir ferdig. Ha en god kveld!

2 kommentarer:

  1. Så fin denne hylllen var da. Den kommer til å bli veldig fin i hvitt med bøker. Alt hva folk kaster. Skal si det er mye lekkert du har laget og vist på bliggen din.

    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  2. Så gøy å finne noe slikt fullt brukelig i en container!! Selv fant jeg et "rokokko"-skap i en conteiner en gang, det var moro:-)

    SvarSlett