-->

søndag 7. juni 2009

Noe nytt fra hjemmefabrikken

Søndag: Jeg står tidlig opp samme hvilken dag i uken det er... Er mest aktiv og produktiv om morgenen. Så disse rakk jeg å sy i formiddag før vi dro ut. Her har jeg brukt firkantede lapper som jeg har frynset opp i sidene og så malt serviettmotivet på med decoupagelim.

Posen (A4 størrelse) med regulerbar nedbrettet kant har innsydde hjørner i bunnen slik at det dannes en liten flat bunn. Fin til oppbevaring av f.eks.telys eller som brødkurv. Setter du en vase eller lignende nedi, kan du bruke den som..... vase. :-)

Solgt

Posen med hjertemotiv og blonde er også A4 størrelse, men har snøring oppe.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kommentar på min side.

    OG jeg må bare si; WOW!!! du både syr, scrapper og lager utrolig mye fint... helt mållås her jeg!!
    Likte spesiellt de lysene du lager selv. Får jeg spørre hvordan du smelter serviett trykket på lyset??!

    SvarSlett