-->

søndag 23. september 2012

Gårsdagens Høstmarked i Østensjø Husflidlag

Jeg har lyst til å vise litt bilder fra Høstmarkedet jeg hadde salgbord på igår.

Dessverre var det veldig få som fant veien innom til oss, og det ble ikke så store salg på noen av oss i går.
Synd! For kvaliteten på produktene er høy. Dessuten holdes tradisjonsrikt håndtverk ved like, og det synes jeg er viktig.
 

Dette er mitt eget bord.
Støvlestøttene er selvfølgelig på plass også.
 
 
 
Nina lager smykker og strikker. Se det fine møsteret på vottene på bordet!
 
(Du kan klikke på bildene for å se dem større)

 
                   Denne vinrotta har personlighet!



 
 
Ikke det beste bildet, men jeg falt sånn for disse søte kaninene hun har designet selv.
Den grønnkledte  i midten kjøpte min svigerinne.
 
 
Janne lager dukkeklær.
Besøk hennes hjemmeside: www.hobbysiden.com


Mette har strikkedilla.
Er ikke genseren til hunder fin?
Mette tar opp bestillinger.
 
 
 
Husflidlaget skal ha julemarked i november. Håper mange kommer og finner julegaver hos oss da.
 
Riktig god søndag til deg!
 
 

3 kommentarer:

  1. Flott innlegg om høstmarkedet!

    SvarSlett
  2. Det er synd at det ikke er like mye blest om disse markedene lenger. Jeg var ofte med min mamma da jeg var mindre, og jeg husker det som ganske travelt - både ukene og dagene før, men også selve markedsdagen. Skulle funnet på noe som lager blest over slike markeder igjen.

    Mye fint på markedet du deltok på!

    SvarSlett
  3. Så mye fint,
    det var synd det ikke var så mange innom.
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett