-->

lørdag 1. september 2012

Puslerier i grønt


Disse to lysene to lysene har jeg fått bestilling på. Kunden hadde ett fra før og ville gjerne ha to til. Motivet på servietten er urtepotter.

 

Et par kort ble til på morgenkvisten i dag, og litt grønt er brukt i begge.
Jeg var så heldig å få kjøpt en koffert med scrappeutstyr billig på Finn, og der var det bla.mye fint papir og rub ons som jeg har tatt i bruk.

 
 
Har dekorert mange fyrstikkesker de siste dagene, men i dag viser jeg denne. Fordi den er grønn.
Leopardknappen har jeg fjernet øyet bak på, slik at baksiden blir flat.
 
 
Riktig god helg til deg!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    De lysene var kjempefine;)
    Flotte kortene og den stilige fyrstikkesken.
    Scrapping skal jeg ike begynne med!! Ser at jeg kan bli hekta!

    Lørdagklem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Lekkert:)
    Deilig med noen bestillinger, og å få handlet litt billig inni mellom:)

    Ha en fin helg videre.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Du lager helt aldeles nydelige ting!
    Jeg er ofte innom deg og titter, men er ikke flink til å kommentere... Nå må jeg prøve å skjerpe meg!
    Det er jo så hyggelig med en liten kommentar en gang i blant, - kan redde hele dagen!

    Ønsker deg en fin uke!

    Inger G.

    SvarSlett