-->

søndag 14. mars 2010

Lappeteppe

 Så er lappeteppet endelig klart. Det er blitt 114 x 86 cm stort. Jeg kjøpte et sengesett fra Kid i marine/hvitt og har brukt en del av det som bakstykke. Synes det prikkete mønsteret passer fint til firkantene på forsiden.



Litt av bakstykket er synlig som en smal kant langs hele forsiden av teppet.






 
 Teppet og puta er nå lagt ut til salgs i nettbutikken.

Nå tror jeg det ikke blir mye lappesøm en stund fremover. Denne blå sofaen du ser et glimt av her skulle egentlig byttes ut til en ny, men nå har jeg store planer om å trekke den om i stedet.
Også har jo pakken kommet fra Panduro, så nå har jeg veldig lyst til å prøve meg på en Tilda dukke.

God søndag!

3 kommentarer:

  1. Lekkert ble det.
    Skjønner godt at du tar en pause fra lappene nå.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Å så flott! Tilda-dukke... har ønsket meg en i årevis, men har enda ikke våget å begi meg ut på å sy en. Frykter at jeg blir den eneste i nabolaget som har en Tilda-dukke stående på staur i jordbærlandet til sommeren ;) Men de er utrolig nydelige de dukkene, når de lages av noen som kan sy, vel å merke! Tydeligvis ingen fare for at din dukke skal måtte ende sine dager som fugleskremsel i jordbæråkeren! :))

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett