-->

tirsdag 2. mars 2010

Kort med sommerfugler

Jeg synes sommerfugler er helt skjønne. Så jeg lager gjerne kort med sommerfuglmotiv.

Et hobbystempel med bladmotiv er brukt på alle disse kortene. De er bare stemplet med forskjellige farger ettersom hvilket fargetema jeg ønsker på kortet. Etterpå fyller jeg inn litt ekstra farger i bladene med fargeblyanter for å få litt spill.

Disse sommerfuglene er i papir fra Panduro.
Jeg har farget dem rød/orange med stempelfarge.


Her har jeg brukt et hobbystempel med sommerfugl som jeg kjøpte i fjor.



Sommerfuglene er festet med dobbelsidig tape bare under magen slik at det ser ut som om de svever litt.

Her er samme bladstempel brukt, men øyenstikkermotivet og de små blomstene er stickers jeg fant på Nille.


                                                 
Gleder meg til å se ekte sommerfugler ute. Da er det sommer...

6 kommentarer:

  1. Disse kortene likte jeg virkelig! Trenger sårt inspirasjon for jeg er i gang med bryllupsinvitasjoner og har fått akutt beslutningsnevrose :-/

    SvarSlett
  2. Så fine kort du har laget!
    :O)

    SvarSlett
  3. Hej.
    Virkelig skønne kort! Dejligt med ranker og sommerfugle som jeg ogsåer svag for.
    klem.

    SvarSlett
  4. Nydelige kort du har laget :o)
    Ha en fin ny kreativ dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Hei.Enig Sommerfuler kjempe fint og nydelig.Tusen takk for titten.Kjempe fine kort.Du er kjempe flink.Ha en nydelig Onsdag.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  6. Sommerlige og skjønne kort.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett