-->

lørdag 17. oktober 2009

Snømannen Kalle på glattisen

Snømannen Kalle prøver seg på skøyter, men er litt ustø på beina. Dette søte stempelsettet kjøpte jeg fra Panduro hobby i fjor, men har ikke brukt det før nå.

Tips: Dersom du går inn på Panduros hjemmeside og melder deg til å få nyhetsbrev får du mail om salg. Mange av disse tilbudene kommer ikke i butikk, bare på nett.




Vinter i rosa pastell. Bånd fra Stoff og Stil. Snøkrystallene er egentlig av den typen man strør over bordet for dekorasjon, men passer jo fint på kort også.





Klassisk rød, hvitt, svart og sølv.




Har også stemplet på et hvitt lag fra en serviett og dekorert et lys. Den hvite servietten smeltet helt inn så det ser nesten ut som om motivet er stemplet rett på lyset.


God helg!

4 kommentarer:

  1. Kjempestilig! Du er så kreativ :) Jeg prøvde meg på å smelte servietter på lys, gikk forsåvidt bra, men ble litt mye søl :P Hvordan gjør du det egentlig?

    Ha en fin dag videre! Klem

    SvarSlett
  2. Hei.Nydelig kort.Så fint å stilig lys.Er så gla i serviett og lys.Kunne jeg å tenkt meg vist hvordan du får det til.Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil....

    SvarSlett
  3. Kjempeflott blogg du har med masse inspirerende :-) Ha en strålende dag.

    SvarSlett
  4. Du å du, så flink du er til å lage kort!
    Serviett på lys har jeg tenkt å prøve lenge, men tiden strekker ikke til.
    Til helgen kanskje*****
    Klem Ann<3

    SvarSlett