-->

tirsdag 20. oktober 2009

Juledekorasjon til vegg

Estee Lauder er mitt favorittmerke i kremer. Jeg kjøpte et sett med kremer for en stund siden i denne plastboksen. Og sånt går ikke i søpla her i gården. "Kommer nok til nytte en vakker dag! "tenkte jeg, og det har den også. Nå bruker jeg den til oppbevaring av kort.


Pappen har jeg tatt vare på også. Se så fint formet pappen som var i bunnen og toppen av esken er. Den kunne brukes til noe:



Forsiden:

Madonna med barnet.

Notearket er fra bruktbutikken. Og dette er virkelig godt brukt. Det er helt sprøtt og gulnet.




Baksiden:

Tenkte det var greit å dekorere begge sider i tilfelle noen ikke vil henge den på vegg, men henge den et sted der begge sider er synlige.




Laget en til med Tildafigur i tre. Denne har bare noteark og blonden på baksiden.




Fikk pappen fra esken som søsteren min kjøpte til seg selv også. Leker med tanken om å dekorere dem til bokmerker...

6 kommentarer:

  1. Så smart :D Nydelig.
    Ja jeg er også veldig fornøyd med den nye malen i bloggen min.
    Men ikke lett å velge er jo så mange fine å velge mellom.
    Ha en fin kreativ uke

    SvarSlett
  2. Så flotte de ble. Utrolig artig hva man kan gjøre med ting som man pleier å kasste. Godt vi har noen som ser potensialet i alt!

    SvarSlett
  3. Hei.Så fin dem ble.Må si att du er veldig kreativ.Så lurt å riktig fint.Ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil

    SvarSlett
  4. Så fine de ble! Jeg er også en sånn som tar vare å alt, men glemmer alltid å faktisk bruke det til noe.. hehe

    SvarSlett
  5. Fy søren så mye fint du lager!! Kjempeflink er du :)

    Jeg tar også vare på alt mulig, men jeg er ikke noe scrapping-menneske, så det blir ofte bare liggende....

    SvarSlett
  6. Hei. Så kreativ du er, blir helt imponert av alt hva folk lager her inni i blogglandia.
    Superfine dekorasjoner.
    Klem Ann<3

    SvarSlett