-->

søndag 3. april 2016

Gjenbruk av valnøttbokser


 Jeg spiser mye valnøtter. I salat, i kaker og bare som snacks.
 Valnøttboksene er av god kvalitet, så de kan fint gjenbrukes.

 Må bare skylles fort og tørkes, for de er laget av papp, med en folie på innsiden. Så tar jeg vekk det originale papiret og setter på mitt eget.


Her oppbevarer jeg bokstaver med glitter. Rundt boksen har jeg brukt papiret som bokstavene kom i. Det var litt kort, så jeg har skjøtet med et blankt papir og limt bokstav og blomst på.


På disse er det brukt rester av tapet. Alt er festet med dobbeltsidig tape. 
Selv om det krever litt nøyaktighet, vil jeg tro dette er et fint prosjekt for barn. Lage sine egne bokser til oppbevaring av småtterier på barneværelset. 

Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar