-->

lørdag 4. juli 2015

Stoffer med katter og hunder

Vi har akkurat kkommet hjem fra ferie i USA, hvor vi har reist på rundttur i bil i 3 uker.
Vi har vært på samme kanter på ferie før, og et av mine mål på ferien var å stikke innom noen av de mange stoffbutikkene på veien. 
Denne gangen har jeg sett etter bomullsstoffer med katt-og hundemotiv. Det var enormt mye å velge i, og jeg er så glad for de stoffene jeg har med hjem.  


 Noen har jeg kjøpt rundt 1 meter av, og andre er ferdig klippet i mindre biter.



 Katter på stranden
 Bare hunder:
 


Og dette stoffet kunne jeg ikke gå ifra. Tykk bomull med sko og støvler. 
Det har vært lite tid til hobby siste året. Jeg begynte i en ny jobb i fjor sommer, og den opptar mye av min tid. Nå i sommer blir dagene litt roligere, og jeg gleder meg til å sette igang prosjekter med de nye stoffene. 

Ha en flott helg, og nyt sommerdagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar