-->

søndag 2. november 2014

Julekort med stempel

Jeg fikk lyst til å lage noen kort med stempel, og har funnet fram igjen motivet med bamsen på glattisen.


Jeg har sydd krysstingene foran med hyssing. 
" God jul" skiltet står på limputer.

 Nå leter jeg etter noen små treknapper som jeg vil sette øverst på denne rammen . 
Rammene er fra takkekort, og jeg har klippet dem fra hverandre og satt dem sammen igjen i passende størrelse. Det blir en skjøt i rammen, men de fleste har jeg kamuflert med litt pynt. 

 
Gråpapir i bakgrunnen, og gullfargede snøkrystaller.



Røde glitrende snøkrystaller gir en fin kontrast til det ellers matte uttrykket i kortet.  

Ha en flott søndag!

1 kommentar:

  1. Så koselige julekort! Ja tenk...det er ikke lenge igjen til jul... Har fått meg ny blogg, så her er jeg i ny "innpakning"! nyloggen.blogspot.no

    Klem Inger Grethe

    SvarSlett