-->

lørdag 23. februar 2013

Flere nøkkelringer med skinndusk

 
Jeg hadde 2 skinnvesker som har ligget bortgjemt lenge.
Var helt sikker på at jeg aldri kom til å bruke dem igjen. Nå har det blitt nøkkelringer av dem i stedet.

 
Disse to er til forveksling like. De har litt forskjellige stikninger, og den ene har gullfarget ring mens den andre har sølvfarget. Skikkelig tykke og gode disse duskene her.

 
 
Denne har fått en smykkemellomdel med rosa strass til pynt. Kjøpt på salg hos Panduro.
Stikningene er også rosa.


En svart veske har jeg så langt laget 1 nøkkelring av. Det er nok til 5 til i skinnet som er igjen.
Har festet på noen nagler til pynt.
Flate nøkkelringer og nagler har jeg bestilt fra: https://www.idreamcraft.com/

 
Ønsker du å kjøpe en nøkkelring kan du skrive til meg på: moski@stangut.no
Pris: 120.- + porto.
 
 
 
Ønsker deg en deilig helg!
 
 

1 kommentar: