-->

torsdag 3. mai 2012

Ringpermmaskin i hus

Samboeren min er en knupp. Han tenkte på meg da de hadde opprydning på jobben. Og kom hjem med en " ringpermmaskin".
Et monster av et apparat, som har inntatt hobbyrommet.
Eneste minus med denne maskinen er at jeg kun kan bruke plastspiraler. Kjøpte en eske med metallspiral, men det gikk ikke nei....

Men den satte i alle fall igang lysten til å lage noe.

3 omslag til oppbevaring av post-it blokker. 

Denne er laget av et bokomslag, kuttet opp i 9x15 cm med kraftig papirkutter.
Utenpå er en side fra et gammelt pass med stempler og merker fra Egypt.
 Kofferten, teksten Explore og de sorte myntene er "rub ons" som jeg har satt på.
Innvendig har jeg klistret inn kart fra et atlas.


En annen er tykk kartong kledt med tapet, og den siste med dekorpapir og blomster.


Morsomme å lage, og par notatblokker er på gang.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine;)
    Så smart;)og så snill han var han som tok den med hjem til deg;)
    Koselig at du deltar i min Give away.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Så stilig:)
    Moro med alt som er gammelt og kan brukes.
    Klem Connie

    SvarSlett