-->

torsdag 27. januar 2011

Plutselig tilbake

Kreativiteten og skapergleden har vært helt fraværede den siste måneden. Ikke har jeg blogget heller.
Merkelig følelse å ikke ha lyst til å lage noe, men dette er kanskje den pausen jeg har sett mange bloggere har innimellom, og som jeg trengte nå. Så er vi plutselig tilbake!

Har jobbet mye denne måneden, og under rydding på kontoret fikk jeg noen hanskeprøver som vi skulle kvitte oss med. Det var bare en av hver, men mulighetene er mange allikevel.

Glidelåser og litt annet har jeg fra før, så er det bare  å mixe og matche etter beste evne.


Så langt har jeg laget noen små punger.

Pungen  med leomønster kan brukes til å ha kompaktkamera i. Perfekt til å ha i veska til hverdags.
En av fingrene er sydd på som lukning, og den er foret.


Denne hansken fikk jeg to av. Trodde først at det var et par jeg kunne bruke, men så viste det seg at de hadde forskjellig farger.   


Har fortsatt flere hansker igjen som skal syes om.
Blir resultatet bra, legger jeg dem ut i nettbutikken for salg.

Ha en fortsatt god uke!

8 kommentarer:

  1. Dette er gjennbruk som er helt supert!!
    Så flink du er :O)

    Av og til har man ikke lyst til å blogge så mye, sånn er det nok for de fleste tror jeg.

    Klem :O)

    SvarSlett
  2. WOW så flink du er til å sy:-).De var å Super FLOTTE !!!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. flink du er,
    dette var lekkert,
    ha en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Det var virkelig smart... Du er flink må jeg si :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  5. Godt at du er tilbake - både når det gjelder kreativitet og blogging :)
    Dette var skikkelig stilig, så lurt tenkt! Kjempefine ting du har laget ut av hanskene, det hadde jeg aldri tenkt på selv!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Koselig at du er tilbake :))
    Vakkert,flinke-flinke.
    Klems.

    SvarSlett
  7. Hyggelig å se deg tilbake-)
    Du får jammen mye fint ut av lite.

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  8. Det må jeg si, det var kjempe smart og så utrolig fine de ble. Kjempe flink er du.
    La meg til som følger hos deg, må følge med videre på hva du lager.
    Ha en fin dag.
    Hilsen Nina

    SvarSlett