-->

lørdag 31. juli 2010

Nye kjoler til Tilda

En snill venninne har lånt meg boken "Tildas landsted". To kjoler har det blitt så langt. Samborene flirer og lurer på om jeg har gått i barndommen igjen. Her sitter jeg og "leker med dukker."


Måtte justere litt på mønsteret for mine "badeTilda" er mindre og tynnere enn den i boken.
Her har hun fått en kjole i gammeldags stil. Den er omsydd av en kjole jeg fant på loppemarked. 


Siden fargen i stoffet var litt blasst har jeg rynket sammen et lilla silkebånd og sydd fast rundt halsrigniningen.

Og en liten stoffrose til pynt.

Her er jeg igang med julekjolen allerede.


Egentlig er den ikke ferdig. Jeg fant en julelapp i skuffen og satte på for bildets skyld. Men skikkelig tilbehør får hun først når julepynten kommer ned fra loftet. Og det er heldigvis en stund til!
 Har jobbet laaange dager denne uken, så nå skal jeg nyte helgen og bare slappe av. Og ta meg en skikkelig runde i "blogglandia". Lenge siden jeg har fått gjort det nå.
Ha en god helg!!

3 kommentarer:

  1. Kjempesøtt,så flink og kreativ du. Veldig moro å sy småklær. Har ikke fått lagt ut bilder av kortet jeg kjøpte enda,men det kommer. :) Ha en flott Lørdagskveld. Klem.

    SvarSlett
  2. Så søte!
    God søndag,
    klem :O)

    SvarSlett
  3. Så skjønne de er, du er så kreativ og flink.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett