-->

søndag 28. mars 2010

Før og etter: Lamper

Det ene paret av messinglampene fra loppemarkedet forrige helg er nå på plass i stua. Snille samboeren har sprayet dem og skiftet ledninger.  :-)

Slik så lampene ut da jeg kjøpte dem:



....og slik ser de ut i dag:
Ovale lampeskjermer kjøpt på Åhlens i går. Kjøpte både i lysegrønt og hvitt slik at jeg kan bytte på litt.
Sølvspray  og ledninger fra Biltema.

Nå er det ikke helt sånn de skal stå oppstilt til daglig, men hadde lyst å få med begge lampene i samme bilde.

Maleriet laget samboeren og jeg da vi flyttet inn i leiligheten for litt over et år siden. Han malte noen  loddrette streker, jeg malte noen loddrette streker og til slutt gikk jeg over med den fuktig klut for å få strekene til å flyte inn i hverandre. Må jo rammes inn en dag, da.. I morgen kanskje.... :-)


Ønsker deg en god palmesøndag!

6 kommentarer:

  1. Nok en kreativ ide fra deg :o)
    Lekkre ble dem.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Som nye! Spray kan brukes til så mye...

    Vi sees! God palmesøndag til deg også!

    Erika :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Jeg har noe til deg i bloggen min.
    Klem

    SvarSlett
  4. WOW såå flotte de ble og en kjempe ide som jeg skal ta med meg videre.

    SvarSlett
  5. Wow...de ble superflotte!! :O)
    Hva er de sprayet med?

    God påske! :o)

    SvarSlett
  6. Det ble virkelig flotte lamper. Utrolig hva en kan få til med litt spraymaling.
    God kveld til deg :)

    SvarSlett