-->

lørdag 11. juli 2015

Lappeteppe i rosa

Et par halvferdige prosjekter har ligget i skapet på hobbyrommet en stund. Jeg har lovet meg selv å gjøre dem ferdige før jeg går igang med å lage noe av de nye stoffene jeg kjøpte i USA.

 Denne uken har jeg sydd ferdig et lappeteppe.
 Forsiden av teppet var allerede klart, så bare montering som mangler. 
Inni er det et lag med polyester platevatt. 

Baksiden er sydd sammen av remser av de samme stoffene som er brukt i lappene på framsiden.

Ferdig montert. Rundt kantene har jeg satt på et bånd av det prikkete stoffet.

 Teppet måler 121 x 103 cm. Stoffene er av bomull og mange av dem er "Tilda" stoffer, kjøpt på Panduro.
 Det er en flott solskinnsdag i Oslo. Ha en riktig god helg!

1 kommentar:

  1. Fint lappeteppe! Tildastoffene har jeg fått sansen for, de er så duse i fargene og lette og sette sammen.

    SvarSlett