-->

søndag 11. august 2013

Kort med sort/hvitt motiv

Det er sikkert et par år siden jeg laget dette kortet:

 
Jeg har ikke fått meg til å selge det eller gi det bort, uvisst av hvilken grunn.
 
Jeg brukte transparant papir med grått snirkeltrykk oppå selve kortet.
Printet, og nøye klippet ut sort/hvit sømbyster og fingerbøller.
Dekorert bla. med knapper, ekte blonde og målbånd.
 Nå har jeg blitt inspirert av meg selv til å lage flere i samme stil:
 





Sikkerhetsnålen og synålene er "rub ons" fra Panduro.
Den sorte blondekanten er klistreborder.
Kortene måler 13,x 13,5 cm og kommer med konvolutt.
 
God søndag!




3 kommentarer:

  1. Disse er jo bare rå fine :)
    Passer perfekt til en kreativ dame/jente
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Dette var morsomme produkter, kjempefine!

    SvarSlett
  3. Flotte kort!
    Klem fra Stine

    SvarSlett