-->

søndag 6. februar 2011

Minikort

Jeg har laget minikort som  ikke er større enn 6,3 x 5,3 cm.
Når jeg først begynte var det vanskelig å stoppe, så det ble ganske mange.

Alle har konvolutt, og jeg har lagt ved et kronestykke på for å gi et bedre inntrykk av størrelsen .
(Klikk på bildene dersom du ønsker å se detaljer)




Jeg har blå bakgrunn på bildene i dag. Min snille samboer har kjøpt et lite "mini photo studio" til meg. Det fulgte med 4 forskjellig fargede bakgrunnsduker, kamerastativ og to små lamper. Dessverre fulgte det ingen bruksanvisning med i pakken. Første gang jeg har brukt den i dag, og nå er det bare å prøve seg frem for å se hva som gir best bilder.  


Ha en flott søndag!

8 kommentarer:

  1. Så utrolig søte de er :)
    Kjempefine bilder :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Hei.Så koselig med småe kort.Nydelig,søt.Kjempe fine kort med nydelig mønster og farger.Ønsker deg en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Såå utrolig flink du er,kjempefine kort.
    Ha en finfin dag. :))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Så søte kort - kjempefine!!
    Ha en fin søndagskveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. Kjempesøte kort! Smart med sånne små kort, ofte er det jo nok med et lite et, ikke alltid man har så mye å skrive på kortene :) *♥*

    SvarSlett
  6. Nydelige kort!
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  7. Woooow så mange fine småkort du har laget:O)
    Ønsker deg en fin kreativ uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  8. Det er ikke størrelsen det kommer an på.Disse kortene er rett og slett småsøte.

    SvarSlett