-->

mandag 7. juni 2010

For en herlig solfylt helg det har vært! Nå nytes de varme dagene i fulle drag ute i friluft med samboeren og gode venner. Men er også litt i "siget" på kortlagingen for tiden .
Det skyer til litt i igjen i dag, så jeg fortet meg å ta bilder av de nye kortene på balkongen i morges for å få nok lys.

Kortene er 12, x 12,5 cm.

Mona Lisa er malt av Leonardo Da Vinci som ble født i Italia og døde i Frankrike. Og det lille bildet henger jo i Louvre i Paris. Så for meg er Mona Lisa litt fransk.




Bakgrunnsarket på begge disse kortene med medaljonger er dyppet i kaffe og krøllet for å få et slitt preg.


Dette kortet har et vakkert spansk frimerke som jeg kun hadde ett av, dessverre.  

Det samme gjelder dette flott franske frimerket med kirkemotiv.
Skulle gjerne hatt fler av disse.
            (Du kan klikke på bildene for å se dem i større format)

Nå skal jeg gjøre meg klar til gåtur rundt vannet. Det er meldt regn senere i dag, og i morgen er det jobb  igjen. Så nå er det bare å benytte sjansen mens solen skinner.
Ønsker deg som kikker innom en flott mandag!

4 kommentarer:

  1. Hei.Nydelige,vakkre kort.Du er så flink å sette sammen ting til nydelige kort.Kos deg masse i sola så kan du få sende sol og varme opp til Nordvstlandet for hær er det litt sol og kaldt.Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil ♥

    SvarSlett
  2. Så nydelige kort du lager altså,du er utrolig flink til å sette utklippene riktig sammen. De er jo så fine at de også kan brukes til bilder. :)))Ha en flott dag. :)Klem.

    SvarSlett
  3. Så mange flotte og varierte kort med stilige motiver!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett