-->

torsdag 28. januar 2010

Matchende puter til lappeteppet

Det ble to puter av lappene også....


Veeeldig mye ruter på en gang her nå, men når teppet blir lagt i den ene enden av sofaen og putene i den andre, så blir jo ikke inntrykket så voldsomt lenger.
Hvorfor jeg ikke viser bilde av putene i sofaen?? Fordi den er BLÅ, og disse passer slett ikke inn der nå. Settet er laget med tanke på at vi vil pusse opp stua i vår, og da har vi tenkt oss en sofa i naturfarge. Greit åvære tidlig ute.... :-)

7 kommentarer:

  1. Hei.PUTENE BLE KJEMPE FINE.Virkelig fint ble det.Ha en kjempe fin Torsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  2. Nydelige puter til teppet.
    Ha en kjempefin helg :o)

    SvarSlett
  3. Så fint! Herlige farger. Får veldig lyst til å prøve min nye symaskin nå ;)

    Ønsker deg ei god helg :) Klem

    SvarSlett
  4. Hei

    Tusen atkk for at du vil være med på min give away!

    Dette var en kreativ blogg! Har ikke vært her før - men kommer garanert tilbake!

    Klem Igi

    SvarSlett
  5. Følger bloggen din støtt og stadig. Alltid så mye fint å se. Kjempeflink, er du!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for hyggelig komentar på bloggen min. Ja, jeg koser meg mye med strikking. Like før jeg er ferdig med en lang jakke. Så om noen få dager legger jeg ut bilde.Flotte puter og teppe du har sydd! Ha fortsatt en god dag.

    SvarSlett
  7. Hei igjen.Du kunne tenkt deg ett par sokker med fugler i 38.Hvis du vil så kan jeg strikke ett par til deg efter att jeg er ferdig med teppe i bestemorsruter og ett par sokker.Men de som jeg strikket i 39 str var ikke så store så jeg trur att de passer.Hvis ikke så er det bare å sende dem tilbake.Hører fra deg.Ha en kjempe fin Tirsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett