-->

mandag 21. mai 2012

Bryllupskort

Jeg kjøpte en pakke med off white papirrammer hos Panduro. Likte så godt fasongen på dem.
Har begynt å lage en serie med bryllupskort.


 Brudeparet er et hobbystempel. Jeg har brukt svart embossing for å få motivet godt frem. Ofte kan bare et stempel bli litt svakt i fargen. Bakgrunnen er transparant papir med gullfarget mønster.
Pyntet med papirroser fra Nille. Fjernet den høye knoppen i midten og erstattet med perler.


Her stemplet jeg rammen med mønster, og embosset  med bronsefarget pulver.
Ytterste ramme er en sølvfarget lenke.

Rammen stemplet og embosset i svart.
Bruden har fått kjole i ekte blonde. Notepapiret er fra et hefte med valser av Strauss.

Jeg vurderer å sette til et par små detaljer til som pynt. Kan være greit å legge kortene til side et par dager, og ta dem frem igjen. Synes det er lettere å se hva de mangler da.

Kortene er 15,7 x 15,7 cm. I morgen må jeg ut å kjøpe store nok konvolutter.

Ha en flott og solrik uke!

1 kommentar:

  1. 3 Nydelige bryllupskort:)
    Herlig ramme og stempler.
    Ha en fin dag i solen.
    Klem Connie

    SvarSlett